Blogger Backgrounds

Followers

Saturday, June 4, 2011

Aku ingin menjadi...

Aku ingin menjadi orang pertama yang kau lihat di waktu pagi dan terakhir kau lihat diwaktu malam

Aku ingin menjadi insan yang kau sebut namaku dalam doamu kerana dalam doaku kusebut namamu

Aku ingin menjadi pendampingmu, kisah terindah dalam hidupmu, dan bahagia bersamamu

Aku ingin menjadi titik terang dalam hidupmu dan jawapan dalam setiap keraguanmu

Aku ingin menjadi alasan dalam setiap hari bahagiamu, ubat penghilang kepenatanmu dan pendoa di saat kau kehilangan arah hidup

Aku ingin menjadi orang yang kau perkenalkan dengan penuh rasa bangga

Aku ingin menjadi orang yang kamu sayang, kamu cinta dan kamu tangisi ketika aku pergi meninggalkanmu

Aku ingin menjadi insan terbaik yang dipilih Tuhan untukmu

Aku ingin menjadi orang yang menghapus air matamu tika kau disakiti olehnya

Aku ingin menjadi orang yang setia mendengar keluh kesahmu dan selalu menemanimu di setiap duka dan lukamu

Aku ingin menjadi insan yang bersyukur kerana memiliki hatimu

Aku ingin menjadi seseorang yang sangat bererti dalam hidupmu

~ (,")('.') ~

No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts