Blogger Backgrounds

Followers

Tuesday, June 14, 2011

Hari ini...


Bismillahirrahmanirrahim...

Ya Allah, sayangi aku untuk meninggalkan maksiat dan dosa, selamanya, selama Engkau menghidupkanku. Ya Allah, sayangi aku, agar Engkau tidak membebani aku di luar kemampuanku. Ya Allah, kurniakan kepadaku penglihatan yang indah terhadap sesuatu yang Engkau redhai dariku. Ya Allah, Pencipta langit dan bumi. Zat Yang Maha Tinggi lagi Terhormat. Mulya yang tiada duanya. Ya Allah, aku memohon kepada-Mu, Wahai Zat Yang Maha Kasih. Aku memohon kepada-Mu dengan kemulyaan Engkau dan cahaya Wajah-Mu, agar Engkau meneguhkan hatiku dalam menjaga kitab-Mu, sebagaimana Engkau mengajarkan itu kepada kami. Kurniakan kepadaku kekuatan untuk selalu membacanya sesuai yang Engkau 
redhai.





::: Sayangnya
masa lapang yang kuhabiskan dengan
.
.
.
.
.
.
~_~
Ya Allah
solat,lengah
quran,ntah ke mana
.
.
.
yg sunat, apatah lagi...
.
.
.

saki baki yang masih tertinggal
semoga 
mudah2an
diri ini
dalam pelukanMU
(~_____~)


No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts