Blogger Backgrounds

Followers

Wednesday, June 29, 2011

Ya Allah,
yang membolak-balikkan hati kami
Selama ini aku tidak pernah tahu bagaimana rasanya bercinta
namun kuberharap
bila cinta hadir menyapaku
aku tidak kehilangan Engkau

Ya Allah,
Selama ini aku hanya berharap
Semoga dapat mencintai
Orang yang memiliki cinta yang luar biasa kepadaMu

Ya Allah
Selama ini aku juga berharap
Semoga akan dicintai
Oleh orang yang dapat mengarahkanku
Menuju keredaanMu

Pintaku Ya Allah
Izinkan aku memiliki rasa ini
Hingga ia menjadi indah didada kami
Tanpa mengurangi rasa cinta kami 
Pada-Mu.

Alhamdulillah
Syukur Ya Allah
Engkau anugerahkan dia sebagai pelengkap hidup ini
jadikanlah bahagia ini sebagai jalan bahagia di akhirat kelak

Terkadang saya rasa diri ini sungguh tidak layak bersamanya
Saya harap agar diri ini sentiasa diberi kekuatan 
untuk menjadi yang terbaik di sisinya
moga Allah membantu dalam setiap perjalanan ini


No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts