Blogger Backgrounds

Followers

Thursday, July 7, 2011

xcident



nothing...the mouth itself is better say ALHAMDULILLAH rather than remind back what had happened

 1st July 2011 by 6 am
on the lovely morning
it happened

i don't realize anything
the moment i remember when a doctor stood beside me
his hand on my head
then he left me alone 
i touched my head
flat of my hand fulled of blood
ya Allah
save my soul.....

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

i wish no ones have ever had to go through the bad experience
 
 thanks to all who have visited me, prayed for my health and supported me..

thanks to Allah we meet again ~

alhamdulillah




2 comments:

  1. Salam ida.~ kenal kot. ni dona.
    lame en tk jmpe ko kat maktab.
    last aku ingat, before ko xcident, aku ade ckp ngn ko, nak blaja kete ngn ko. but ko bls dengan blur. tkpela..aku baru faham. hehe. yang lain kali je aku boleh belajar kete ngn ko.
    oh aku br je jumpe blog ko ni. tk sgke ade blog. nnt jmput dtg ke blog aku, tp tu private la. haha.~
    so, aku harap ko cpt-cpt sihat dan pulang ke mktb. jadikan segala yang terjadi sbg cara ALLAH utk mengajar kita even sakit sikit.
    Em, btw, cuti ari tu pun, ktorg involved with xcident. by motorcycle. nanti ley cite pnjg2 kat mktb
    Selamat pulang.~
    em, sorry aku tk msj pun tnyekan keadaan ko (ketuk kepala, apa punye kawan la kan). tp, ni ok kan? atleast, 'mnjenguk'. Syafakillah sahabat. Uhibbukifillah.

    ReplyDelete
  2. syafakillah ida...moge cpt smbuh n ceria slalu yep...be strong my gurlz..:)

    ReplyDelete

 
Trail Of Waving Hearts