Blogger Backgrounds

Followers

Monday, June 13, 2011

i like u, s0 i need u.

I like you, so I need you 
[quoted from My girlfriend is 9 tailed fox korean drama]
*dubirubirurappa dubirubirurappa dubirubiru dubirubiru dubirubiru* 
(OST drama berkumandang)


saya tak independent sampai xmakan kalau xde org nk teman pg cafe
saya tak rajin sampai asgmnent menggunung baru huru-hara nk siapkan
saya tak pengemas sampai barang2 (ic/lesen/duit) selit2 ntah dimana2
saya tak pandai begaya sampai pg pasar main sarung je apa yg ada
saya tak penyabar sampai yg xbersalah pun turut dipersalahkan
saya tak kuat ingatan sampai RM50 selit dalam buku TITAS tapi cari dalam buku falsafah
saya tak kuat sampai kereta tersadai tepi jalan pun menangis
saya tak pandai berjimat sampai makan meggy je hujung bulan
saya tak bandar sampai kt BBC Food Garden pun makan pakai jari
banyak lagi "saya tak.." yang saya boleh letak.

tapi mmg Allah jadikan saya tak sempurna.
saya bersyukur dgn apa yang saya ada.
cuma saya mengharapkan insan lain tidak kecewa dgn kelemahan diri ini.
tapi jangan pula berhenti berharap kerana
saya akan terus berusaha menjadi yang terbaik.

::: Hari ini saya banyak berfikir
mencari sudut mana yang perlu diri ini perbaiki
supaya diri ini layak menjadi
yang terbaik dihatinya 
~____~

Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way
Insyaallah
Insya Allah we’ll find the way


No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts