Blogger Backgrounds

Followers

Thursday, February 3, 2011

Seorang Ustazah pun boleh "TER"jatuh cinta.

Masa ul Khoir wa masa un Nur ya kulli Habib wa Habibi :)




Bila aku di gelar 'ustazah'
Bila kau juga di gelar 'ustazah'
Bila semua di gelar 'ustazah'
Pelik kah bila aku,kau dan mereka TERJATUH?
bukan terjatuh deq kerana HIGH HILL 2 inch 1/2...
tapi...
JATUH tersepak CINTA manusia.

Itu normal.
Aku,Kau dan Mereka punya hati dan jiwa,
Sama macam para Nabi dan Wali,
Yang cinta akan yang berlawanan.



Jangan mengeji,
Jangan memerli,
Jangan memperlekeh,
Kau siapa ingin meng'Control' perasaan makhluk Tuhan,
yang selama ini di atur Tuhan
sebagai Fitrah Alam.

Aku, Kau dan Mereka juga pernah terjatuh,
Tiada kuasa sakti yang menolak,
Tapi
Ada kuasa magnet yang menarik
Kerana 
Kita berlainan KUTUB.



Aku, Kau dan Mereka,
Perlu tahu
Cinta itu anugerah Tuhan
Jangan Aku, Kau dan Mereka
Membalas hadiah Tuhan dengan ke'jelek'kan
kerana
Setiap aturan Tuhan itu INDAH.

DIA sayang kita
DIA tahu yang terbaik buat kita

kita juga sayang 'dia'
Itulah Aku, Kau dan Mereka.

Aku Manusia Biasa~
wAhai pemilik hati manusia,..
Kuasai hati ini sepenuhnya...
Agar aku  sentiasa dahaga cinta RabbaniMU... 


1 comment:

 
Trail Of Waving Hearts