Blogger Backgrounds

Followers

Thursday, March 31, 2011

untuk awak yg bergelar SAHABAT


Awak...
knp awak baik sgt ngn saya?
knp awak teramat caring tentang saya?
knp cara awak ckp ng saya xsama dgn cara awak ckp dgn kwn2 awk?
knp awak slalu tolong saya?
knp awak slalu nasihat sy?
knp awak slalu tegur ksilapan saya?
knp awak slalu ada dgn saya?
knp awak slalu jage solat saya?
knp awak slalu jaga makan saya?



ye,awak kata 
'saya shbt baik awak'

TAPI...
ikhtilat sahabat baik lain

saya nak awk twu sume ni
tapi sy takut...:(
bimbang awk kcik ati
sbb awk teramat baik

awak
kalau awak baca entry ni
sy hrp sgt awk phm
terime dgn hti terbuka

awak
niat sy nk jge persahabatan
nk betulkan balik persahabatan yg sbenar

sy mohon...
spy awk xtersentuh dgn kata2 sy
maafkan saya:(

:( :( :(

awk terlalu sopan
hati awk lembut 
mudah tersentuh
sy xtwu cmne nk luahkn bnde ni
pcayelah
kata2 sy utk jaga hati awak..
dan hati saya juga...
maafkan ku sahabat~ :(

No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts