Blogger Backgrounds

Followers

Tuesday, November 12, 2013

Andai dakulah dalam bicaramu


Sahabat
andai daku dalam bicaramu
andai daku yang dikau maksudkan
andai daku yang kau perkatakan

Ketahuilah sahabat
aku di sini bukan membencimu
tak pernah aku melupakanmu
tak akan aku membuangmu dari kisah hidupku

hanya seketika
membawa diri bersama insan yang boleh menerimaku
mungkin sikapku juga yang engkau kesali
tak pandai menjaga hati
selalu mengikut kata hati

sahabat
andai aku yang bersalah dalam hubungan ini
aku mohon
diriku dimaafkan
aku mohon
diriku diditerima kembali
sebagai tempat kau bersandar dikala lemah
tempat berhibur dikala sunyi
tempat berkongsi dikala sesuatu sendat tersimpan dihati

sahabat
aku juga terlalu menyayangimu
hingga terpaksa melepaskanmu agar kau peroleh apa yang engkau impikan
tidak ku izinkan diri ini jadi penghalangnya
detik ini
sungguh aku merindukan
saat kita berpimpin tangan ke sana ke mari
senyum ketawa 
sedih gembira bersama
aku harap
kita kembali seperti dahulu,sahabatku

.
.
.
.

Allah ;(


No comments:

Post a Comment

 
Trail Of Waving Hearts